poniedziałek, 5 stycznia 2015

Rozdział 19 - Red rose for You.

Rozdział dedykowany @xxnooryesxx  x
+
15 KOMENTARZY=NEXT!

~*~
Po kilkunastu minutach Harry parkuje swój samochód na parkingu, niedaleko uniwersytetu.
-Nie chce mi się iść do tego kina -mówi Harry przeciągając każde słowo, gdy wchodzimy do naszego pokoju. Śmieję się z niego, ponieważ sposób w jaki, to wypowiedział jest zabawny i w pewien sposób słodki.
-Zadzwonię do niej, że nie przyjdziemy -mówi Harry i dzwoni do Steph. Wyciągam z kieszeni swój telefon, gdy czuję wibracje w kieszeni moich spodni.
Steph: Mam nadzieję, że się pogodzicie :) Miłego oglądania xx.
-Już nie musisz -mówię i podaje mu mój telefon, aby przeczytał wiadomość od niej.
-Czyli mamy wieczór tylko dla siebie -mówi i zabawnie porusza brwiami. Podchodzi do mnie i kładzie ręce na mojej talli.
-Nie, nie mamy -mówię i odsuwam się od niego.
-Musimy przygotować się na jutrzejsze lekcje -informuję go a z jego ust wydostaje się niezadowolony jęk.
-Okej. Masz zamiar napisać to pieprzone wypracowanie? -pyta i siada na moim łóżku.
-Tak i ty też -odpowiadam i podaję mu książkę od literatury.
-To jest cholernie długie -jęczy, gdy spogląda na tekst przed sobą.
-Wcale nie -zaprzeczam i siadam obok niego.
-Ty czytaj, a ja, po prostu skrócę ten tekst i dokończę resztę zadań -mówię i biorę w rękę długopis.

-Kto napisał to gówniane opowiadanie? -prycha, gdy kończy czytać. Kręcę głową z rozbawieniem, gdy opada wykończony na łóżko.
-Napisaliśmy wypracowanie w dwie godziny -informuję go i kładę się obok niego.
-O godzinę za długo -mówi i przyciąga mnie do siebie. Całuje mnie w czoło a na moich ustach pojawia się lekki uśmiech spowodowany jego czułym gestem.
-Co gdyby mnie nie było i musiałbyś napisać je sam? -pytam śmiejąc się z niego.
-Wysłałbym do ciebie maila -odpowiada i odwraca się przodem do mnie tak, że teraz patrzymy sobie prosto w oczy.
-Idiota -wybucham śmiechem i na chwilę przymykam oczy.
-Jesteś śpiąca? -pyta mnie i schodzi z łóżka.
-Trochę -odpowiadam.
-Śpisz dzisiaj ze mną? -pyta mnie, gdy zbiera wszystkie książki z podłogi i kładzie je na biurku.
-Jeśli chcesz -odpowiadam i leniwie wstaję z łóżka. Podchodzę do mojej szafy i wyciągam z niej moją ulubioną piżamę.
-Chcę -odpowiada i posyła mi jeden ze swoich najpiękniejszych uśmiechów. Patrzę na niego jeszcze przez kilka sekund, dopóki nie opuszcza mojego pokoju. Co jest pomiędzy nami? Kocham go? Nie wiem. Nigdy żadnego chłopaka nie darzyłam specjalnym uczuciem. W takim razie co czuję do Harry'ego? Przyjaźń? Owszem, ufam mu, ale to też nie jest to. Myślę, że to po prostu uczucie którego nigdy nie doświadczyłam. Może to zauroczenie? Nie, to też nie. Zauroczenie jest chwilowe a ja od dłuższego czasu czuję do niego coś wyjątkowego. Myślę, że po prostu muszę go lepiej poznać i spędzić z nim trochę więcej czasu aby móc stwierdzić co do niego czuję. 
~*~
-Harry! -wypowiadam jego imię i wskakuję na jego łóżko. Leży ze skupionym wyrazem twarzy wpatrując się w ekran swojego telefonu.
-Grace! -mówi moje imię podrabiając mój zabawny i dziecinny ton ani na moment nie odrywając swojego wzroku od ekranu. Podnosi swoją rękę abym pod nią weszła i przyciąga mnie bliżej siebie. Głowę kładę na jego klatce piersiowej i patrzę na to co robi.
-Grasz w grę? -pytam śmiejąc się. Wyłącza aplikację i blokuje swój telefon; odwraca się do mnie i spogląda na mnie z lekkim uśmiechem na twarzy. Patrzy na mnie już od kilku minut, dlatego przerywam mu, bo jest to dość krępujące.
-Nie patrz tak na mnie -jęczę i zakrywam swoją twarz dłońmi.
-A, to czemu? -pyta mnie i ściąga dłonie z mojej twarzy. Chwyta moją lewą dłoń i splata razem nasze palce nie odrywając wzroku od moich oczu.
-Jesteś piękna -komplementuje, a moje policzki natychmiast oblewają się rumieńcami i nie chcę wiedzieć jak teraz wyglądam.
-Nie mów tak -mówię i chowam swoją twarz w poduszkę.
-Dlaczego? -pyta mnie i przyciąga mnie bliżej siebie. Odwracam się do niego i przenoszę swój wzrok z jego oczu na jego usta. Harry zauważa, to i bez chwili zawahania kładzie swoją dłoń na moim policzku i przyciska swoje usta do moich. Całujemy się jeszcze przez chwilę, dopóki nie przerywa nam głośne burczenie w moim brzuchu. Odsuwamy się od siebie i wybuchamy śmiechem w tym samym momencie.
-Jesteś głodna? -pyta i składa na moich ustach szybki pocałunek.
-Trochę -odpowiadam i patrzę jak sięga po swój telefon.
-Jaką zjesz pizzę? -pyta i przykłada urządzenie do swojego ucha.
-Wybierz jakąkolwiek -odpowiadam po niedługim zastanowieniu. Patrzy na mnie w skupieniu a po chwili na jego usta wkrada się cwany uśmieszek. Proszę, niech, to będzie coś jadalnego. Podnosi się z łóżka i wychodzi z pokoju. Okej.
-Musiałeś wyjść, aby zamówić pizzę? -pytam, gdy po kilku minutach wraca.
-Tak -odpowiada i z powrotem kładzie się obok mnie.
-To jakaś tajemnica? -śmieję się.
-Niespodzianka -mówi i całuje mnie w czoło. 
-O mój Boże. Mam się bać? -pytam. Śmieję się, gdy robi dziwną minę.
-Nie -odpowiada a ja wzdycham. 
~*~
-Idź otworzyć! Na stoliku są pieniądze -woła Harry z łazienki, gdy ktoś puka do drzwi. Leniwie wstaję z łóżka i otwieram drzwi, aby ujrzeć niskiego faceta z wąsami i pomarańczową czapką na głowie.
-La Bella* dla pięknej pani -mówi i podaje mi dwa opakowania pizzy z piękną, czerwoną różą. O mój Boże.
-Em, uh...Harry! To chyba pomyłka -mówię i wołam go, ale nie odpowiada.
-Na nazwisko Styles -informuje mnie i czeka aż mu zapłacę. Moje nogi są jak z waty, a moje ręce stają się wilgotne.
-Ah...proszę -mówię i wręczam mu dwa banknoty. Zamykam za sobą drzwi i stoję w osłupieniu przez kilka minut dopóki Harry nie wychodzi z łazienki.

*La Bella, to rodzaj pizzy z języka włoskiego. Po angielsku La Bella oznacza piękna.
_____________________________
Hejkaa ;** Jak się podoba rozdział z takim przesłodkim Harry'm? Hahah xd Okej, a tak wgl, to wzruszyłam się czytając wasze komentarze pod ostatnim postem... <3 Czytałam je kilkakrotnie i to było takie ashjshkljk *-* Tak bardzo wam dziękuję <3 Mam nadzieję, że rozdział Was nie zanudził na śmierć, haha :D Kocham xx

13 komentarzy:

  1. Zanudził?No co ty przesłodki*____*
    uwielbiam ich a ta nocka i jedzonko aww<3 kocham kocham i jeszcze raz kocham ;* czekam na kolejny ;33@nxd69

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham ♥ Cudny ♥ Boski ♥ Czekam na next ♥ / Rosie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Sjskjskssk dziękuję za dedykacje :* Harry jest taki słodki i uroczy. Rozdział był w niektórych momentach bardzo śmieszny. Nie moge doczekać się kolejnego :D @xxnooryesxx

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana wspaniały rozdział po prostu cudowny podziwiam że znajdujesz aż tyle czasu żeby wstawiać tak często rozdziały :) do następnego xx @love_hariana

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham to opowiadanie. Ciągle dodajesz nowe akcję. Ciągle coś się dzieje. Zazdroszczę talentu. Też bym chciała tak pisać... Życzę weny bo już nie mogę się doczekać następnego rozdziału. WENY <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do zapisania się do naszego spisu :)
    Prowadzimy również oceniarnie opowiadań.
    http://wykaz-opowiadan.blogspot.com/
    http://werdykt-wilka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jebe, jaki świetny *o*
    A Harry taki słodki <333
    I pamiętaj!
    Twoje rozdziały nigdy mnie nie nudzą :)))
    A wiesz jak mnie przestraszyłaś na twitterze? Trzęsłam się cała, nie wiedziałam o co chodzi, a potem patrzę, że to żart. JUŻ NIGDY SIĘ NA TO NIE NABIORĘ! :D
    To co? Do następnego c:
    @luvmygoomez

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś nominowana/y do LBA. Gratulacje szegóły znajdziesz na
    http://mojezycieonedirection.blogspot.com/
    Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś nominowana/y do LBA. Gratulacje szegóły znajdziesz na
    http://newlifefanficonedirection.blogspot.com/
    Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń