wtorek, 11 listopada 2014

Blog zostanie zawieszony?

Hej. Dzisiaj przychodzę do was z notką dotyczącą zawieszenia "Love a little better". Pewnie myśleliście, że jest to nowy rozdział i teraz jesteście zdziwieni? Ja też jestem zdziwiona tym, że nie ma nowego rozdziału. Nie wiem czy 6-8 komentarzy pod rozdziałem to naprawdę tak dużo? Pod moimi rozdziałam jest ostatnio po 120 wyświetleń a komentarz jest TYLKO JEDEN. Trochę jest mi przykro i tak szczerze to się zawiodłam. Kiedyś było więcej komentarzy a teraz mija już drugi tydzień i nadal 1 komentarz. Może mój ostatni rozdział się wam nie spodobał? Nie wiem co się dzieje. Powiedziałam, że przyjmę krytykę jeśli moje rozdziały będą naprawdę słabe. Ale nie ma nawet jednej osoby, która w komentarzu napisałaby coś o tym. Zero. Tak więc nie wiem... Może po prostu nie chce się wam komentować. Ale w takim razie mi nie chce się pisać nowych rozdziałów. Komentarz naprawdę motywuje mnie do dalszego pisania. Jak na razie jest 1 pod ostatnim postem. Dziękuję Think Positive. Ale jeśli nadal tak będzie to naprawdę przestanę pisać. Po prostu dacie mi tym do zrozumienia, że nie mam już dla kogo pisać i tracę swój czas. Do tej pory chętnie spędzałam czas na tym blogu. Ale teraz jest on po prostu nudny, i czasami nie mam ochoty na niego wchodzić. Nie wiem co się stało, ale teraz wszystko jest w waszych rękach. Udowodnijcie mi, że nie piszę tego dla siebie. Dla każdego, mojego czytelnika jak przypuszczam, ważną rzeczą jest nowy rozdział. Dla mnie nowy komentarz. Teraz pewnie każdy będzie się na mnie wyżywał za słowa, których tu użyłam, hahaha :D No ale nic... Kończę tą notkę i mam nadzieję, że już niedługo się zobaczymy z kolejnym nowym rozdziałem, być może nowym konkursem i nową ciekawą ankietą. See you soon x

2 komentarze:

  1. No cóż... może pisze to trochę po czasie ale rozdziały, które piszesz są naprawdę okej, ale... No właśnie? Przepraszam, ale myślę że wymaganie aż 7 komentarzy pod DRUGIM rozdziałem jest niezbyt właściwe. Zrozum, że są opowiadania gdzie osoby przez 10 rozdziałów nie mają komentarzy, bądź jest ich mało, jednak autorzy nie mają nic do tego i piszą dalej, żeby rozkręcić i zyskać czytelników ;)
    Wierz mi - nie chciałam cie urazić, pisze jedynie swoje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uraziłaś mnie swoim zdaniem :) Cóż rozumiem co masz na myśli, jednak nie wydaje mi się abym za dużo wymagała. Pod jednym rozdziałem jest po 200 wyświetleń. Co nie musi oznaczać, że 200 osób musi komentować, ale pisze do mnie naprawdę wiele osób w związku z LALB a nawet ich nie kojarzę i dziwię się, że tyle osób czyta tego bloga. Jednak postaram się zminimalizować moje wymagania :) Twoje zdanie jest dla mnie bardzo ważne! Dziękuję x

      Usuń