poniedziałek, 9 lutego 2015

Wattpad + Nowe opowiadanie!

Hej kochani! Chciałam was poinformować o tym, że opowiadanie od teraz będzie również prowadzone na Wattpadzie :) Link - Love A Little Better.

Dodatkowo mam dla Was niespodziankę! A mianowicie nowe fanfiction - "The Music Lesson". Nie jestem pewna, czy będę kontynuować pisanie tego FF, ale myślę, że dam radę :) Napiszcie mi, co o tym myślicie i czy opowiadanie pisać na Wattpadzie, czy na blogu ^^ To tyle! Kocham xx
P.S. Rozdział na LALB pojawi się już jutro!

2 komentarze:

  1. Czemu przeniosłaś bloga???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przeniosłam :) Opowiadanie nadal będzie prowadzone tutaj, na blogu. Po prostu niektórym czytelnikom łatwiej się czyta na Wattpadzie, dlatego opowiadanie będzie prowadzone zarówno tam jak i tu ^^ Pozdrawiam x

      Usuń