wtorek, 24 marca 2015

Powracam!

Hej misie! Ah, po tej długieeej przerwie nareszcie dodam tu jakiś post ^^ No więc tak... Co do powodu zawieszenia bloga... Przez ostatni czas mam nie małe kłopoty ze zdrowiem, więc kończy się to na tym, że jeżdżę od szpitala do szpitala. Ale jest okej. Jak na razie, radzę sobie z silnymi bólami, ale to nie jest powodem tego, że musiałam zawiesić bloga. Tak jak powiedziałam: sprawy prywatne. I wiem, że jesteście ciekawi i pewnie żądacie wyjaśnień, ale myślę, że jest to moja sprawa i nie musicie o niej wiedzieć. I jeszcze ta nauka... Mam tyle zaległości, że naprawdę ledwo sobie z tym radzę. Sprawdzian za sprawdzianem... I co do tej całej sprawy, to byłoby na tyle. Jest tylko jeden problem... Pojawiły się wątpliwości z mojej strony, co do Falling. Nie wiem, czy dam radę prowadzić II cz. LALB. W każdym razie się postaram. To wszystko! Dziękuję za niesamowite wsparcie. Buziaki xx

4 komentarze:

  1. Mam nadzieje ze ze zdrowkiem bedzie wszystko juz oki i trzymam kciuki,co do tego to moge czekac nawet wieki bo twoje zdrowie jest najwazniejsze i teraz tylko to sie liczy a z nauka poradzisz sobie misiu :33 <3 @nxd69

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, fajne że wracasz. Czekam.
    Pozdrawiam, życzę zdrówka i powodzenia w nauce
    ~Asteria Delos

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam za SPAM :(
    Dziewczyna, która była wychowana w jednym celu aby mordować. Szkolona do konkretnej misji. Uwieść, rozkochać i zabić. Plan doskonały. Lecz nikt nie przewidział, że to będzie aż takie trudne. Miała dwa wyjścia przeżyć za cenę śmierci lub sama zginąć. Co wybrała? Przekonajcie się sami.

    i-have-to-kill-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam od dzis xD I czekam na nexta <3

    OdpowiedzUsuń