piątek, 29 sierpnia 2014

Prolog

Numer pokoju: 202
Współlokator: H.S.

 H.S. jest to dziewczyna?? O mój Boże, proszę niech, to będzie dziewczyna!" Jakoś nie uśmiechał mi się
dwuosobowy pokój z facetem. Zapukałam do drzwi z numerem, jaki widniał na mojej karcie. Po chwili drzwi uchyliły się, a przede mną stanął wysoki chłopak z burzą loków na głowie i zielonymi tęczówkami. Serio?
-W czym mogę pomóc? -zapytał mierząc mnie wzrokiem.
-Wydaję mi się, że od dzisiaj będę musiała dzielić z tobą ten pokój. -odpowiedziałam niechętnie przyglądając się wnętrzu.
 -Raczej ty ze mną -parsknął i odszedł od drzwi dając mi przejść. Świetnie.
Weszłam do środka zamykając za sobą drzwi.
-Więc, gdzie jest mój pokój? -zapytałam wzrokiem przeszukując całe pomieszczenie.
-Tam. -powiedział wskazując na drzwi po mojej prawej stronie. Nacisnęłam na klamkę, a moim oczom ukazał się jasnobeżowy pokój z białymi meblami. Nie jest tak źle. -pomyślałam i postawiłam walizki obok niewielkiej szafy. Miałam zamiar się wypakować, ale przeszkodził mi w tym mój szanowny współlokator. Ugh.
-Jak masz na imię? -zapytał wzrokiem przeszukując mój pokój jakby czegoś szukał.
-Grace. -rzuciłam odwracając się do niego tyłem i powracając do mojej wcześniejszej czynności.
-Aha. -odburknął siadając na moim łóżku. Czego on do cholery jeszcze chce?
-Nie jesteś ciekawa jak mam na imię? -zapytał złączając brwi w zastanowieniu. Oh, tak o niczym innym nie marzę, jak tylko o tym aby poznać twoje imię. -zaśmiałam się.
-Jakby, mi to jeszcze miało być potrzebne do życia. -prychnęłam i włożyłam do szafy moją pudrową
sukienkę. Zaśmiał się cicho na moją odpowiedź i wstał z łóżka kierując się w stronę wyjścia z mojego pokoju.
-Jestem Harry. -dodał i wyszedł. Uhh, coś czuję, że to nie będzie mój wymarzony miesiąc.
_____________________________
Tak, więc mamy prolog ^^ Jest strasznie króciutki, ale mam nadzieję, że pomimo tego zachęci on was do dalszego czytania :) Jeśli macie jakieś pytania związane z tym opowiadaniem, to śmiało pytajcie! Do następnego xx

8 komentarzy:

  1. Jejku! ^^
    Prolog świetny <3
    Nie mogę się już doczekać pierwszego rozdziału....
    Bardzo ciekawy pomysł ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny prolog! Zapowiada się bardzo ciekawie! :) Czekam na pierwszy rozdział! Pozdrawiam. :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże... Nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału. Już to kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na zwiastun, który dla Ciebie przygotowałam:
    http://dragon-trailers-zwiastuny.blogspot.com/2014/09/184-188-even-when-sky-is-falling-down.html
    Pozdrawiam,
    Lusieeek xx

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG kochana jesteś super czekam na rozdział

    OdpowiedzUsuń
  6. oczywiście, że zachęcił, świetny Grace taka buntowniczka xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne serio xx Na pewno przeczytam dalej xx

    OdpowiedzUsuń